1. HABERLER

  2. ÖZEL

  3. ‘Fiyat değil, hizmetin kalitesi önemli’
‘Fiyat değil, hizmetin kalitesi önemli’

‘Fiyat değil, hizmetin kalitesi önemli’

Karani Turizm Yetkilisi Nevin Aslan, hac ve umreye gidecek vatandaşların ücretten çok verilen hizmetin kalitesine bakması gerektiğini ifade etti.

A+A-

Karani Turizm Yetkilisi Nevin Aslan, hac ve umreye gidecek vatandaşların ücretten çok verilen hizmetin kalitesine bakması gerektiğini ifade ederek, bu konuda çok sorun yaşadıklarını, vatandaşların mutlaka fiyat haricinde ulaşım ve konaklama yerlerini de acentelere sormaları gerektiğini aktardı.

 Mehmet Günnar

Konya hac ve umre turizm sektörünün genç, dinamik firmalarından Karani Turizm, sektörün piyasasını ve yaşanılan sorunları değerlendirdi. Karani Turizm Yetkilisi Nevin Aslan, hac ve umrede kesinfiyatların olmadığını, acenteler arasında farklılık gösterdiğini ifade etti. Hac yapmak isteyen vatandaşların genellikle Diyanet’i tercih ettiğini ifade eden Aslan, vatandaşların özel sektörü daha çok umre için tercih ettiğini ifade ederek, “Umre fiyatlarında geçen senelere bakarsak çok bir farklılık yok. Fiyatları en çok etkileyen faktörler istenilen hizmetin kalitesi, umre zamanı ve ne kadar kalınacağı. Diyanet’in hac ve umreyi TL ile fiyatlandırma açıklaması çok uygulanamadı. Türk Hava Yolları’ndan tutun bütün harcamalar dolar üzerinden yapılıyor. Bu konuyu vatandaşlara anlatmakta zorlanıyoruz. Bizlerden önce ulaşım şirketleri ve Suudi Arabistan’ın yetkilileri ile anlaşma sağlanmalı” dedi.

Acente konusunda tavsiyeler

Hac ve umreye gitmek isteyen Konyalılara acente seçimi konusunda tavsiyelerde bulunan Aslan, “Vatandaşlarımız acente seçimi yaparken mutlaka daha önce hac ve umre turizmi yapan acentelerle iletişimi olmuş, deneyimlemiş insanlardan fikir alsınlar. Bizim en çok yaşadığımız sorun vatandaşlarımızın fiyatlara çok takılması. Hac ve umrede fiyattan çok verilen hizmetin kalitesine ve konaklanacak otelin ibadet yerlerine uzaklığı ön planda tutulmalı. Ücra köşedeki bir otelde kalınırsa normal olarak ücretler ucuz olacaktır. Ama ibadet yerlerine 1 saat mesafeden her gün servisle gelmek çok hoş olmaz. Bu yüzden paraya değil hizmete bakılmalı. Bizlerin büyük acentelerden farkımız 50-60 kişilik gruba bir hoca vermek yerine grup sayımızı daha az kişide tutuyoruz. Bu şekilde müşterilerimizle birebir daha iyi ilgilenebiliyoruz” dedi.

 

 

Önceki ve Sonraki Haberler

HABERE YORUM KAT

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
1 Yorum