1. HABERLER

  2. ÖZEL

  3. Kevser’de bayram yoğunluğu
Kevser’de bayram yoğunluğu

Kevser’de bayram yoğunluğu

Kevser Şekerleme Pazarlama Koordinatörü Mustafa Çeçen, Ramazan Bayramı’na özel üretime tüm hızıyla devam ettiklerini belirterek, “Bayram potansiyeli müthiş. Şu anda kapasitemizin yüzde yüzünü aştık” dedi.

A+A-

Mehmet Ali Eskipostalcı

1980 yılından bu yana şekerleme sektöründe hizmet veren Kevser Şekerleme, 37 yıldır ürettiği şekerleme ürünleriyle damaklarda unutulmaz tatlar bırakmaya devam ediyor. Yaklaşık 300 çeşit ürünün üretimini gerçekleştiren Kevser Şekerleme, yeni gözdesi Kaşınhanı Cezeryesi ile de büyük ilgi görüyor. Kevser Şekerleme Pazarlama Koordinatörü Mustafa Çeçen, kendilerini Konya’nın yöresel lezzeti olarak tanıttıklarını söyledi. Çeçen, “1980 yılında 100 metrekarelik alanda üretime başlayan Kevser Şekerleme, yavaş yavaş ve emin adımlarla şu anda 2 bin metrekareye kadar ulaştı. Babamız Hüseyin Çeçen tarafından kurulan işletmeyi 4 kardeş olarak devam ettiriyoruz. Yeni ürünlerle markamızı büyütmek için mücadele ediyoruz. Şu anda Mevlana Şekeri, lokum, akide şekeri, cezerye, hurma şekeri ve bon bon şekeri çeşitleri olmak üzere 300’e yakın şeker çeşidi üretiyoruz. Bu noktada ‘Konya’nın yöresel lezzeti’ diyoruz kendimize. Yakın zamanda Kaşınhanı Cezeryesi üretimine başladık. Cezeryenin memleketi Mersin olmasına rağmen ana maddesi olan havuç Kadınhanı’nda üretiliyor. Biz de bunun ismini kullanarak bir ilke imza attık ve Kaşınhanı Cezeryesi yaptık. Konya’mızda yeni bir ürün çıktı ve Türkiye’de de büyük talep görüyor” dedi.

kevser’de-bayram-yogunlugu-(5).jpg

8 ülkeye ihracat

Kevser Şekerleme olarak 8 ülke ve 70 şehre ürün gönderdiklerini ifade eden Çeçen, “Almanya, Fransa, Nijerya Irak ve Yeni Zelanda gibi ülkelere ihracatımız devam ediyor. Vatandaşların ilgisi çok güzel. Mevlana Şekeri’nde ciddi bir potansiyelimiz var. Şehir dışından gelip Konya’yı ziyaret eden her 2 vatandaşımızdan biri bizim ürünümüzü alıyor. Konya’daki bütün marketlere ürünlerimiz giriyor. 4 kardeş olarak Ar-Ge çalışmalarımızı sıkı bir şekilde sürdürüyoruz. Mesela gül yapraklı lokum yaptık. Farklı lezzetler çıkarmak için mücadele ediyoruz. Üretimlerimizi yaparken hijyenden de asla taviz vermiyoruz. Konya’da markalaşmamızın en büyük nedenlerinden biri dünyanın en zor eğitim ve denetiminden geçmemiz. Bu da ürünlerimize olan güveni ve talebi artırıyor. Bu günlerde bayram hazırlığı içerisindeyiz ve üretimlerimiz tüm hızıyla devam ediyor. Bayram potansiyeli müthiş. Şu anda kapasitemizin yüzde yüzünü aştık” diye konuştu.

kevser’de-bayram-yogunlugu-(6).jpg

 

Önceki ve Sonraki Haberler

HABERE YORUM KAT

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.