1. HABERLER

  2. EĞİTİM

  3. KTO Karatay’dan marka başarısı
KTO Karatay’dan marka başarısı

KTO Karatay’dan marka başarısı

KTO Karatay Üniversitesi, SocialBrands’ın yayımladığı BoomSocial endeksinde en iyi 100 marka arasında 90. sırada yer aldı.

A+A-

Kübra Erben

KTO Karatay üniversitesi bilimsel, kültürel ve sosyal alanlarda gösterdiği başarısını sosyal medya verileri ile de taçlandırıyor. Türkiye’nin sosyal medya marka endeksi SocialBrands, 1-30 Eylül döneminin başarılı markalarını açıkladı. 31 bin 178 hesabın ve 1 milyon 424 bin 659 iletinin incelendiği raporda en başarılı 100 marka arasında yerini alan KTO Karatay Üniversitesi Eylül ayında da Ağustos ayında olduğu gibi başarını sürdürdü.

Yükseliş sürdü

SocialBrands Top100 listesinde Eylül ayında 90. sıraya yerleşen KTO Karatay Üniversitesi Ağustos ayı verilerinde ise 91. sırada yer almıştı. Üniversitenin tüm sosyal medya hesaplarındaki istikrarlı etkileşim performansı yükselerek Eylül ayında da devam etti.

Sosyal medyanın en önemli mecraları Facebook, Twitter ve Instagram kanallarının tümünde gösterdikleri güçlü performans ile Eylül ayının ilk üç sırasında yer alan markalar ise ‘MadameCoco’, ‘Zen Pırlanta’ ve ‘Türk Hava Yolları’ oldu.

 

 

 

Önceki ve Sonraki Haberler

HABERE YORUM KAT

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.