1. HABERLER

  2. GÜNCEL HAYAT

  3. MEDAŞ iletişim kanallarını artırıyor
MEDAŞ iletişim kanallarını artırıyor

MEDAŞ iletişim kanallarını artırıyor

Meram Elektrik Dağıtım A.Ş. (MEDAŞ) müşterilerine daha iyi hizmet vermek ve sorunları daha hızlı çözüme kavuşturulabilmek için kurumsal web sitesi üzerinden 7/24 hizmet verecek

A+A-

Meram Elektrik Dağıtım A.Ş. (MEDAŞ) müşterilerine daha iyi hizmet vermek ve sorunları daha hızlı çözüme kavuşturulabilmek için kurumsal web sitesi üzerinden 7/24 hizmet verecek canlı destek hattı uygulaması “WebChat’i” hayata geçirdi. Konya, Karaman, Aksaray, Kırşehir, Niğde ve Nevşehir illerinde elektrik dağıtım hizmeti veren MEDAŞ‘ın internet sitesi www.meramedas.com.tr üzerinden kullanılmaya başlanan sistem sayesinde kullanıcılar kendilerine anlık olarak atanacak müşteri temsilcileri ile görüşme sağlayacak, ihbar, şikayet ve taleplerini anlık olarak iletebilecekler. Bu talepler ile hızlı bir şekilde sorunların bildirilmesi ve en kısa sürede müşteri talebine uygun olarak şikayetin giderilmesi hedefleniyor. Ayrıca web site üzerinden yapılan uygulamada zaman kısıtlaması yok. “WebChat” canlı destek hattı 7/24 hizmet verecek. (Konya’nın Sesi)

Önceki ve Sonraki Haberler

HABERE YORUM KAT

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.