1. HABERLER

  2. EKONOMİ

  3. Torku’ya altın marka ödülü
Torku’ya altın marka ödülü

Torku’ya altın marka ödülü

Konya Şeker’in gıda sektöründeki mamul ürünlerinin çatı markası olan Torku, ‘Yılın Gıda Markası’ ödülüne layık görüldü. Torku'nun ödülünü, Konya Şeker Pazarlama Koordinatörü Kemal Keskin aldı.

A+A-

İstanbul Marka ve Kariyer Zirvesi kapsamında bu yıl 2’ncisi gerçekleştirilen ‘Türkiye Altın Marka Ödülleri’ sahiplerini buldu. Sunuculuğunu ünlü mankenler Özlem Yıldız ve Şenol İpek’in yaptığı ödül töreni, İstanbul’da gerçekleştirildi. Türkiye'nin gıda devlerinden Konya Şeker'in gıda sektöründeki mamul ürünlerinin çatı markası olan Torku, ‘Yılın Gıda Markası’ kategorisinde halk oylaması ile en fazla oyu alarak birinci seçildi. Yurtiçi ve yurt dışından 500'e yakın davetlinin katıldığı organizasyonda Torku'nun ödülünü, Konya Şeker Pazarlama Koordinatörü Kemal Keskin aldı. Konya Şeker’de markalaşma sürecini başlatan Pankobirlik Genel Başkanı Recep Konuk, “Torku gıda sektöründe yarım asrı aşkın bir tecrübeden güç alan Türkiye’nin en genç ve en dinamik gıda markası. Divan-ı Lügatı Türk’te ipek gibi sağlam, ipek gibi saf ve temiz anlamına gelen Torku, bizim üretim yaklaşımımızı başka hiçbir söze gerek kalmadan ifade eder. Bizim asla taviz vermediğimiz husus doğallık, hijyen ve kalite. Gıda sektöründe bizim iddiamızı güçlendiren, iddialı konuşmamızı sağlayan asıl dayanağımız bu. Ben rahatlıkla şunu söyleyebilirim, bizim ürünlerimiz birinci sınıf ürünler. Biz Konya Şeker’in ürettiği her ürünü üst segment ürünlere konumlandırıyor ve o standartlarda üretiyoruz” dedi.

‘Ürün bizim itibarımız’

Gıda sektöründe 60 yılı aşkın bir kurumsal tecrübeye sahip olduklarının altını çizen Konuk, “Öte yandan yaptığımız hiç bir yatırımda marka değerimizin düşmesine neden olacak tercihlerde bulunmadık. Mesela kurduğumuz her tesiste modern ve en yeni teknolojileri tercih ettik. Bunları da nitelikli eğitimli personele emanet ettik. Bu konuda iddialıyız üretim teknolojisi ve üretim tesisi güvenirliliği açısından da personel kalitesi açısından da Türkiye’nin en önde gelen şirketlerinden biriyiz. Peki, bu kadar yatırımı Konya Şeker niye yapıyor? Kalite anlayışından ve tüketiciye saygısından. Biz tüketiciye sunduğumuz ürünümüzü sadece ticari bir ürün olarak görmüyoruz. O ürün bizim itibarımız. Biz her ürünümüzün arkasındayız. Biz şunu biliyoruz, bizim ürettiğimiz ürünü bu ülkenin çocukları, bizim evlatlarımız tüketiyor ve bizim ürettiğimiz ürünler 900 bin çiftçinin, Türk çiftçisinin itibarını temsil ediyor. O nedenle biz kalite yaklaşımımızdan taviz vermiyoruz. Ancak bizi her gıda işletmesinden ayıran bir husus daha var. Bizim ortaklık yapımız. Yaklaşık 900 bin pancar üreticisi bizim ortağımız ve onlar adına ve onlar için üretilen bu ürünleri bizatihi onlar ve onların aileleri de tüketiyor. Benim de evlatlarım var, torunlarım var. Onların önüne koyamayacağım, onlara yedirmekten imtina edeceğim hiçbir ürünü bizim kumrumuz üretmiyor, üretmeyecek” diye konuştu.

Önceki ve Sonraki Haberler

HABERE YORUM KAT

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.