1. HABERLER

  2. EKONOMİ

  3. Trendyol buluşması Konya’da yapıldı
Trendyol buluşması Konya’da yapıldı

Trendyol buluşması Konya’da yapıldı

Konya Ticaret Odası Başkanı Selçuk Öztürk, “Salgınla birlikte küresel ticarette olduğu gibi ülkemizde de dijital dönüşüm hız kazandı. En başta KOBİ’lerimizin işlerini dijitale taşımaları gerektiğine inanıyoruz” diye konuştu.

A+A-

M. Ali Eskipostalcı

Trendyol, Konya’da gerçekleştirdiği e-ticaret buluşmasıyla, KOBİ’lerle e-ticaret ve e-ihracat fırsatlarını paylaştı.

Trendyol, esnaf ve KOBİ’lerin dijitalleşerek e-ticarete adım atmalarını teşvik etmek amacıyla Konya’da e-ticaret buluşması gerçekleştirdi. “Konya'dan Dünyaya E-ticaret” temasıyla gerçekleştirilen online buluşmanın açılış konuşmalarını Konya Ticaret Odası Başkanı Selçuk Öztürk ve Trendyol İcra Kurulu Üyesi Ozan Acar yaptı.  Webinarı farklı  sektörlerden KOBİ’ler takip etti.

Etkinlik için Trendyol’a teşekkür eden Konya Ticaret Odası Başkanı Selçuk Öztürk, “Salgınla birlikte küresel ticarette olduğu gibi ülkemizde de dijital dönüşüm hız kazandı. En başta KOBİ’lerimizin işlerini dijitale taşımaları gerektiğine inanıyoruz. Henüz yıllık veriler çıkmasa da e-ticarette yüzde 64 büyüme yaşandığını öngörüyoruz. E-ticaret, geleneksel ticarete göre 4 kat daha hızlı büyüyor. Dünyada da büyüyen şirketlere baktığımızda tamamının dijitalde büyüdüğünü görüyoruz. 2021 yılında da e-ticaretin, e-ihracatın payı artacak. Ülkemiz e-ihracatta henüz büyük bir paya sahip olmasa da önemli bir potansiyel taşıyor. Konya en fazla ihracat yapan şehirler arasında 11’nci sıraya yükseldi. 2 bin 668 ihracatçı firmamız var.  2021 yılında listede ilk 10’da yer almayı hedefliyoruz. Konya olarak yurtdışına daha fazla açılmaya kararlıyız. Konya Ticaret Odası olarak e-ticaret ve e-ihracat çalışmalarımıza devam edeceğiz” dedi.

trendyol-(4).jpg

Cirolar arttı

Trendyol İcra Kurulu Üyesi Ozan Acar, “Konya, üretim yapısı çeşitli, ticareti gelişmiş ve tarımda öncü bir şehrimiz. Bunların hepsi e-ticaretle buluştuğunda daha fazla gelir elde etmek mümkün. Bugün Konya’dan Türkiye’nin her yerine bir günde ürün ulaştırılabiliyor ancak burada önemli olan Konya dışındaki müşterilere ulaşabilmek. Trendyol, satıcılarını Türkiye’nin dört bir yanındaki 20 milyon müşteriyle doğrudan buluşturuyor. Satıcılarımızın yaklaşık 50’si 3 büyük il dışında yer alıyor. Trendyol böylece bölgeler arası eşitsizliği de ortadan kaldırıyor. E-ticaret fırsatını doğru değerlendiren KOBİ’lerin işlerini daha hızla büyüttüğünü görüyoruz. Platformumuzdaki satıcıların yüzde 90'ı cirolarını, yüzde 82’si ise istihdamını artırdığını söylüyor. E-ticaret ile satılacak ürünü olan herkesin e-ticaret fırsatını değerlendirmesi gerektiğini düşünüyoruz. Trendyol olarak daha fazla KOBİ’nin dijitalleşmesi ve e-ticaretle işini büyütmesi için tüm olanaklarımızla çalışacağız” diye konuştu.

Trendyol, etkinlikte ‘e-ticaret gelişimini etkileyen faktörler’, ‘e-ticaret ekosistemi’, ‘e-ihracat’, ‘e-ticarette satış yapmanın avantajları’ konularında detaylı bilgi paylaşırken, gelen soruları da yanıtladı

Önceki ve Sonraki Haberler

HABERE YORUM KAT

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.