1. HABERLER

  2. EKONOMİ

  3. Turkcell’den yeni abone ve BİP atağı
Turkcell’den yeni abone ve BİP atağı

Turkcell’den yeni abone ve BİP atağı

Turkcell Grubu, 2021 yılının ilk üç ayında geçen yılın aynı dönemine kıyasla yüzde 17,5 artışla 7,8 milyar TL gelir elde etti.

A+A-

Mevlüt Boyalı

Grup bazında FAVÖK 3,3 milyar TL’ye ulaşırken, şirketin FAVÖK marjı yüzde 42,2 olarak gerçekleşti. 2021 yılının ilk çeyreğinde 705 bin yeni müşteri kazanan Turkcell, son 3 yılın en yüksek çeyreklik müşteri kazanımına imza attı. Böylece her yıl 1 milyon yeni abone hedefinin yüzde 70’ine ise sadece ilk 3 ayda ulaşmış oldu.

Turkcell mühendislerinin Türkiye’nin dijital dönüşümüne katkı sunma amacıyla geliştirdiği dijital servisler, bu çeyrekte tekil gelirini yıldan yıla yüzde 28 artırdı. Anlık mesajlaşma uygulaması BiP’in artan bilinirliği bu çeyrekte uygulamaya 32 milyon yeni indirme getirdi. Toplam indirme sayısı 77 milyona ulaşan BiP, Türkiye’nin en çok tercih edilen yerli uygulaması oldu. Veri kullanım izni konusunda kullanıcılarına dayatma ve ayrımcılık yapmayan BiP, yaklaşık üçte biri diğer ülkelerde olmak üzere 40 milyon üç ay aktif kullanıcı sayısına ulaştı.

Güçlü performans

Turkcell Genel Müdürü Murat Erkan, değerlendirmesinde “Turkcell olarak ‘Önce Müşterim’ odağımızla bu yılın ilk çeyreğinde pandeminin zorlu koşullarına rağmen güçlü bir performans sergiledik. Turkcell olarak odağımızda hep müşterilerimiz var. 2021’in ilk çeyreğindeki müşteri kazanımıyla son 3 yılın en yüksek seviyesine ulaştık. 2021 için 1 milyon yeni müşteri hedefimizin yüzde 70’inden fazlasını da yine yılın ilk 3 ayında gerçekleştirmiş olduk. Ortaya çıkan bu güçlü performansımızdaki en büyük motivasyon kaynağımız müşterilerimizin bize olan güveni ve teveccühü oldu” şeklinde konuştu.

BiP’e olan yoğun ilgiden memnuniyet duyduklarını dile getiren Erkan, “Son dönemde artan kişisel verilerin kullanımına ilişkin hassasiyetle birlikte verinin bir ülke için ne kadar değerli olduğu bir kez daha ortaya çıktı. Bu çerçevede Turkcell mühendisleri tarafından geliştirilen şeffaf gizlilik politikası, güvenli teknolojisi, rekabette öne çıkan üstün özellikleriyle BiP yoğun bir şekilde kullanılmaya başladı. Böylece halkımız kendilerine uygulanmaya çalışılan dijital dayatmalara ve ayrımcılığa BiP kullanarak en güzel yanıtı verdi. Bu süreçte bizi sevindiren bir diğer gelişme ise BiP’in sadece ülkemizde değil yurtdışında da yoğun bir şekilde ilgi görmesi oldu” dedi.

Önceki ve Sonraki Haberler

HABERE YORUM KAT

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.