• Haberler
  • Spor
  • Antalyaspor Süper Lige veda etti! Elveda komşu

Antalyaspor Süper Lige veda etti! Elveda komşu

Antalyaspor, Süper Lig'e veda etti.

iSüper Lig’in 34. ve son haftasında Kocaelispor’u konuk eden Akdeniz ekibi, rakibini 1-0 mağlup etse de rakiplerinden gelen sonuçlarla küme düştü.

Eyüpspor’un Fenerbahçe ile berabere kaldığı haftada Kasımpaşa, Galatasaray’ı; Gençlerbirliği ise Trabzonspor’u mağlup etti.

Bu sonuçların ardından sezonu 8 galibiyet, 8 beraberlik ve 18 mağlubiyetle tamamlayan kırmızı-beyazlılar, 32 puanla ligi 16. sırada bitirdi ve Kayserispor ile Fatih Karagümrük’ün ardından Süper Lig’e veda eden üçüncü takım oldu.

12 yıl sonra küme düştü

Antalyaspor, son olarak 2013/14 sezonunda Süper Lig’den düşmüştü.

Samet Aybaba yönetiminde başladığı sezonu Fuat Çapa ile tamamlayan kırmızı-beyazlı ekip, 6 galibiyet, 13 beraberlik ve 15 mağlubiyetle ligi tamamlamış; Elazığspor ve Kayserispor ile birlikte küme düşmüştü.

Tek sezon sonra geri dönmüştü

2014/15 sezonunda 1. Lig’de mücadele eden Antalyaspor, yalnızca bir sezon sonra yeniden Süper Lig’e yükseldi.

Normal sezonu 15 galibiyet, 10 beraberlik ve 9 mağlubiyetle topladığı 55 puan sonucunda 5. sırada tamamlayan Akdeniz temsilcisi, yükselme play-off’una kalmıştı.

Play-off’ta Adana Demirspor ile Samsunspor’u geçen Antalyaspor, 1. Lig’de geçirdiği tek sezonun ardından yeniden Süper Lig’e dönmüştü.

Bakmadan Geçme