- Haberler
- Konya Haber
- Bakan Mustafa Çiftçi Konya'ya geliyor! O tarihte kütüphane açılışı yapacak
Bakan Mustafa Çiftçi Konya'ya geliyor! O tarihte kütüphane açılışı yapacak
İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, Necmettin Erbakan Üniversitesi'nde yapımı tamamlanan Ahmet Keleşoğlu Kütüphanesi'nin açılışına katılacak
Necmettin Erbakan Üniversitesi (NEÜ), akademik altyapısını güçlendirecek önemli bir yatırıma daha kavuşuyor. Yapımı tamamlanan Ahmet Keleşoğlu Kütüphanesi, düzenlenecek törenle öğrencilerin ve akademisyenlerin hizmetine sunulacak.
Açılış programı, 22 Mayıs 2026 Cuma günü saat 14.00’te NEÜ Köyceğiz Yerleşkesi’nde gerçekleştirilecek. Törene İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi’nin de katılması bekleniyor.
Üniversite yönetimi tarafından yapılan duyuruda açılış etkinliğine öğrencilerin, akademisyenlerin ve davetlilerin katılımına açık olduğu belirtildi. Yeni kütüphanenin, kampüs yaşamına akademik anlamda önemli bir katkı sunması amaçlanıyor.
Modern donanımı ve geniş kullanım alanlarıyla dikkat çeken Ahmet Keleşoğlu Kütüphanesi’nin araştırma faaliyetlerini desteklemesi, öğrencilerin çalışma ortamını güçlendirmesi ve aynı zamanda sosyal etkileşim alanı oluşturması hedefleniyor.
Bakmadan Geçme
