• Haberler
  • Spor
  • BAL'da Konya takımları haftayı tamamladı

BAL'da Konya takımları haftayı tamamladı

Bölgesel Amatör Lig'de (BAL) heyecan 20. hafta karşılaşmalarıyla devam etti.

Bölgesel Amatör Lig’de (BAL) heyecan 20. hafta karşılaşmalarıyla devam etti. 7. Grup’ta yer alan Konya takımlarından Ereğlispor kazanırken, 1922 Akşehirspor berabere kaldı. Kulu Belediyespor ise mağlup oldu. 

Ligde bu hafta yapılan maçlarda fileler 17 kez havalandı.  Ereğlispor, yeni teknik direktörü Rüştü Çalı ile çıktığı ilk maçı kazandı. Yeşil-beyazlılar, yerel amatör lige düşmesi kesinleşen Denizlispor’u 2-0 mağlup ederek ikinci devredeki ilk galibiyetini aldı. Puanını 27’ye çıkaran yeşil-beyazlı ekibin gollerini İsa Koç ve Tansu Yazıcı kaydetti. Ligde 7 maç sonra kazanan Ereğlispor nefes aldı.

Şampiyonluk mücadelesi veren 1922 Akşehirspor, iç saha maçını Sarayönü’nde oynadı. Kırmızı-beyazlı ekip, Burdur ekibi Bucak Belediye Oğuzhanspor ile 1-1 berabere kaldı. Galibiyet serisi sona eren kırmızı-beyazlılar karşılaşmada 1 penlatı atışından faydalanamadı. Lider Milas’ın 2 puan gerisinde haftayı 37 puanla ikinci sırada tamamladı. 5 maçlık serisi biten Akşehir’in golünü Batuhan Dinçer Yokuş kaydetti. 

Bekir Mehtap yönetimindeki Kulu Belediyespor ise deplasmanda lider Milas FK’ya 2-1 mağlup oldu. Kulu, bu sonuçla haftayı 24 puanla 10. sırada noktaladı. Milas FK, 39 puanla haftayı zirvede tamamladı.

Bakmadan Geçme