- Haberler
- Konya Haber
- Başkan Altay müjdeyi verdi! Konya'da o sorunun önüne geçildi!
Başkan Altay müjdeyi verdi! Konya'da o sorunun önüne geçildi!
Konya Büyükşehir Belediyesi KOSKİ Genel Müdürlüğü, güçlü altyapı yatırımlarıyla şehrin geleceğini güvence altına alırken vatandaşların yaşam kalitesini artıracak projeleri de hayata geçirmeyi sürdürüyor.
Konya Büyükşehir Belediyesi KOSKİ Genel Müdürlüğü, yaklaşık 500 milyon liralık yatırımla şehrin önemli altyapı projelerinden birini daha tamamladı. Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay, yoğun yağış dönemlerinde yaşanması muhtemel taşkınların önüne geçilmesi hedefiyle Sancak Mahallesi ile Büsan Sanayi Bölgesi arasında inşa edilen 7 kilometrelik ana kolektör hattı projesinin tamamlandığını duyurdu. Başkan Altay, yeni nesil altyapı teknolojileri ve mikro tünel sistemi sayesinde yollar trafiğe kapatılmadan, çevreye ve mevcut altyapı sistemlerine zarar verilmeden tamamlanan hattın 15 Haziran’da devreye alınmasının planlandığını belirtti. Projeyle, hattın yapıldığı bölgede yoğun yağışlarda meydana gelmesi muhtemel taşkınların önüne geçilmiş oldu.
Bakmadan Geçme