• Haberler
  • Konya Haber
  • Beyşehir'de kaldırımlar için sıkı denetim! Başkan Bayındır sahaya indi

Beyşehir'de kaldırımlar için sıkı denetim! Başkan Bayındır sahaya indi

Beyşehir Belediye Başkanı Adil Bayındır, zabıta ekipleriyle birlikte çarşı merkezinde kaldırım işgali denetimi gerçekleştirdi. Kaldırımların yayaların kullanımına açık tutulması gerektiğini vurgulayan Bayındır, uygulamanın kararlılıkla sürdürüleceğini belirtti.

 Beyşehir Belediye Başkanı Adil Bayındır, zabıta ekipleriyle çarşı merkezinde kaldırım işgali denetimi gerçekleştirdi.

Denetimlerin ardından açıklamalarda bulunan Bayındır, Beyşehir esnafının duyarlılığından memnuniyet duyduğunu, kaldırımların yayaların rahat ve güvenli şekilde kullanabileceği alanlar olması gerektiğini söyledi.

Bayındır, uygulamanın geçici olmadığını, kaldırım işgallerine karşı denetimlerin devam edeceğini kaydetti.

AA

Bakmadan Geçme