Meram Belediyesi Zabıta Memuru Alımı Yapacak! İşte Detaylar...

Meram Belediyesi Zabıta Memuru Alımı Yapacak! İşte Detaylar...
Son Dakika Kamu Personeli Alım! Konya ili Meram Belediye Başkanlığı bünyesinde, 657 sayılı Devlet Memurları Kanununa tabi olarak istihdam edilmek üzere; Belediye Zabıta Yönetmeliği hükümlerine göre aşağıda unvanı, sınıfı, derecesi, adedi, nitelikleri...

Son Dakika Kamu Personeli Alım! Konya ili Meram Belediye Başkanlığı bünyesinde, 657 sayılı Devlet Memurları Kanununa tabi olarak istihdam edilmek üzere; Belediye Zabıta Yönetmeliği hükümlerine göre aşağıda unvanı, sınıfı, derecesi, adedi, nitelikleri, KPSS puan türü, KPSS taban puanı ve diğer şartları taşımak kaydıyla belirtilen boş kadrolara açıktan atama yoluyla zabıta memuru alınacaktır. Peki, Meram Belediye Başkanlığı personel alımı başvuru nasıl yapılır, şartları neler? İşte detaylar...

Meram Belediye Başkanlığı personel alımı faaliyetlerine devam ediyor. GİB bünyesindeki eksikliği karşılamak üzere personel alımı gerçekleştirecek. Adaylardan aranacak başvuru şartları ve ilan başvuru detaylarını sizlerle paylaşıyoruz.

Yayınlanan ilana göre,

GENEL ŞARTLAR

İlan edilen boş zabıta memuru kadrolarına atanmak için başvuracak adayların, 657 sayılı Devlet

Memurları Kanununun 40’ncı maddesi ile 48 inci maddesinin birinci fıkrasının (A) bendinde belirtilen aşağıdaki genel şartlara sahip olmaları gerekmektedir.

1. Türk vatandaşı olmak,

2. Kamu haklarından mahrum bulunmamak,

3. Türk Ceza Kanununun 53 üncü maddesinde belirtilen süreler geçmiş olsa bile; kasten işlenen bir suçtan dolayı bir yıl veya daha fazla süreyle hapis cezasına ya da affa uğramış olsa bile devletin güvenliğine karşı suçlar, Anayasal düzene ve bu düzenin işleyişine karşı suçlar, zimmet, irtikâp, rüşvet, hırsızlık, dolandırıcılık, sahtecilik, güveni kötüye kullanma, hileli iflas, ihaleye fesat karıştırma, edimin ifasına fesat karıştırma, suçtan kaynaklanan malvarlığı değerlerini aklama veya kaçakçılık suçlarından mahkûm olmamak.

4. Erkek adaylar için askerlik durumu itibarıyla; askerlikle ilgisi bulunmamak veya askerlik çağına gelmemiş bulunmak ya da askerlik çağına gelmiş ise muvazzaf askerlik hizmetini yapmış yahut ertelenmiş veya yedek sınıfa geçirilmiş olmak.

5. Görevini devamlı yapmasına engel olabilecek bedensel engeli veya akıl hastalığı bulunmamak.

6. İlan edilen kadrolar için aranan diğer başvuru şartlarını taşımak.

SINAV BAŞVURUSU NASIL YAPILIR?

Adayların yapılacak sözlü sınav ve uygulamalı sınava katılabilmeleri için;

1. Başvuru formunu eksiksiz ve doğru olarak doldurmaları, istenilen diğer belgelerle birlikte,

04.12.2023 – 08.12.2023 tarihleri arasında (09:30-16:30 saatleri arasında) Meram Belediyesi İnsan

Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğüne (Yenişehir Mahallesi Azerbaycan Cad. No:5 Meram/KONYA) şahsen teslim etmeleri gerekmektedir,

2. Adayların boy ve kilo ölçümü başvuru tarihleri arasında Belediyemiz Merkez Hizmet

Binasında bulunan Sağlık İşleri Müdürlüğünce yapılacaktır.

3. Eksik bilgi ve belgelerle ya da nitelikleri uygun olmadığı halde yapılan başvurular değerlendirmeye alınmayacaktır.

4. Başvurular sadece şahsen yapılacak olup posta ve e-posta yoluyla yapılacak başvurular dikkate alınmayacaktır. •Gizem Başar/Büşra Gültaş

Etiketler: Konya, Konya son dakika haberler, Konya hava durumu, son dakika, konyaspor, konya haberler, ilan ver, Konya son dakika, Konya asayiş, Konya emlak, Konya cinayet, Konya trafik kazası, Konyaspor haberleri, meram belediyesi, zabıta alımı

Kaynak:Konya'nın Sesi