İşsizlik maaşı şartları değişti mi? Mayıs ayına dikkat!
Yeni düzenleme yürürlüğe girdi. İşsizlik maaşı ödemelerinde sistem değişiyor mu? İşte merakla beklenen detaylar…
Mevcut uygulamada işverenler yüzde 2, çalışanlar ise yüzde 1 oranında prim ödemeye devam ederken, sadece devlet katkısında azaltmaya gidildi. Yetkililer, yapılan bu değişikliğin işsizlik ödeneği alan vatandaşların mevcut haklarını etkilemeyeceğinin altını çiziyor. Buna göre, işsizlik maaşlarında herhangi bir kesinti veya düşüş söz konusu olmayacak.
Bakmadan Geçme