- Haberler
- Konya Haber
- Karatay'da bir atık çok şey değiştirdi! Gençler geri dönüşümde tarih yazdı
Karatay'da bir atık çok şey değiştirdi! Gençler geri dönüşümde tarih yazdı
Karatay Belediyesi ile Karatay İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü iş birliğinde düzenlenen 'Bir Atık Çok Şey Değiştirir' Atık Toplama Yarışması sona erdi
KILCA: ÇEVREYİ KORUMAK GELECEĞE KARŞI SORUMLULUĞUMUZDUR
Programda konuşan Karatay Belediye Başkanı Hasan Kılca, çevreyi korumanın sadece bugünün değil, gelecek nesillerin de sorumluluğu olduğunu vurguladı. Çocuklara bırakılacak en değerli miraslardan birinin temiz, sağlıklı ve yaşanabilir bir çevre olduğunu belirten Kılca, geri dönüşüm ve sıfır atık çalışmalarının bu noktada büyük önem taşıdığını ifade etti.
“1 Atık Çok Şey Değiştirir 3” yarışmasının çevre bilincinin yaygınlaşmasına önemli katkı sunduğunu dile getiren Kılca, öğrencilerin yarışma sürecinde yalnızca atık toplamadığını, aynı zamanda doğal kaynakların korunması, geri dönüşümün önemi ve çevreye duyarlılık konusunda önemli kazanımlar elde ettiğini söyledi.
Bakmadan Geçme