• Haberler
  • Spor
  • Karataylı güreşçiler Türkiye ikincisi oldu

Karataylı güreşçiler Türkiye ikincisi oldu

Karatay Belediyespor'un altyapıya yaptığı yatırımların karşılığını bir kez daha ortaya koydu.

Karatay Belediyespor Kulübü, 2025-2026 Spor Faaliyetleri kapsamında Sivas'ta düzenlenen U17 Yeşilay Güreş Türkiye Şampiyonası'nda bireysel ve takım kategorilerinde elde ettiği derecelerle önemli bir başarıya imza attı.

24-25 Haziran tarihlerinde Sivas Taha Akgül Spor Salonu'nda gerçekleştirilen organizasyonda Grekoromen stil kategorisinde mücadele eden Karataylı sporcular, dört madalya kazanırken takım halinde de Türkiye ikinciliğine ulaştı.

Karataylı sporculardan madalya yağmuru

Şampiyonada 48 kilogram kategorisinde mindere çıkan Mustafa Kerem Karaköse, tüm rakiplerini geride bırakarak Türkiye Şampiyonu oldu ve altın madalyanın sahibi oldu.

51 kilogramda mücadele eden Mustafa Kenan Çelik ile 71 kilogramda yarışan Abdullah Çakmak, üçüncülük elde ederek bronz madalya kazandı.

92 kilogram kategorisinde mücadele eden Muhammed Talha Kurt ise finale kadar yükselerek Türkiye ikincisi oldu ve gümüş madalya kazandı.

Takım halinde Türkiye ikincisi oldular

Karatay Belediyespor Kulübü, bireysel başarıların yanı sıra takım klasmanında da önemli bir derece elde etti.

Toplam 93 puan toplayan Karatay ekibi, Grekoromen stil U17 kategorisinde Türkiye ikincisi olarak organizasyonu tamamlarken, Türkiye'nin en başarılı kulüpleri arasında yer aldı. Kulüp, altyapıya yaptığı yatırımların karşılığını almaya devam ederken, genç sporcularıyla Türk güreşine yeni şampiyonlar kazandırmayı hedefliyor.

“Türk güreşine değer katmaya devam edeceğiz”

Karatay Belediyespor Kulübü Başkanı Muhittin Şener, elde edilen başarının genç sporculara yapılan yatırımların önemli bir sonucu olduğunu söyledi. Sporun sadece yarışmalardan ibaret olmadığını belirten Şener, "Sporcularımızın kazandığı bir altın, bir gümüş ve iki bronz madalyanın yanı sıra takım halinde Türkiye ikincisi olmaları disiplinli çalışmanın ve emeklerinin en güzel karşılığıdır. Karatay Belediyespor'un önümüzdeki yıllarda Türk sporuna yeni şampiyonlar kazandıracağına yürekten inanıyorum. Bu başarıda emeği bulunan tüm sporcularımızı ve antrenörlerimizi kutluyor, spora verdiği desteklerden dolayı Karatay Belediye Başkanımız Hasan Kılca'ya teşekkür ediyorum." ifadelerini kullandı.

Bakmadan Geçme