- Haberler
- Konya Haber
- Konya'da bir ilk yaşandı! Granfondo Yarışı nefes kesti
Konya'da bir ilk yaşandı! Granfondo Yarışı nefes kesti
Konya Büyükşehir Belediyesi tarafından Konya'da ilk kez gerçekleştirilen Granfondo Bisiklet Yol Yarışı, Türkiye'den ve farklı ülkelerden toplam 565 amatör ve profesyonel bisikletçinin katılımıyla unutulmaz anlara sahne oldu
“ÖNÜMÜZDEKİ SENE İÇİN HERKES SABIRSIZ”
Türkiye Bisiklet Federasyonu Yönetim Kurulu Üyesi Kenan Güler de Granfondo’nun Konya’da ilk kez düzenlenmesine rağmen şehrin bisiklete çok yatkın olduğuna değinerek, “Şehrimiz, Avrupa Bisiklet Başkenti, o açıdan bizler adına da çok keyifli oldu. Büyükşehir Belediyesi’nden polisine, jandarmasına kadar herkesin katkısının çok yüksek olduğunu görüyoruz. Bu standart ile sürekli yukarı çekilen bir çıtadan bahsediyorum, bence çok keyifli. Bu sene herkes ilk olacak, nasıl olacak derken sanki çok uzun senelerden beri olan bir yapı gibi algılandı ve önümüzdeki sene için herkes sabırsız. Hatta hemen şimdiden planlar yapılmaya başladı diyebilirim” değerlendirmelerini yaptı.
Bakmadan Geçme