Konya'da gerçeği aratmayan tatbikat!

Konya'nın Derebucak ilçesindeki Balatini Mağarası'nda kurtarma tatbikatı gerçekleştirildi.

Derebucak Belediye Başkanı Ahmet Kısa ile İl Sağlık Müdürü Yusuf Yavuz'un da takip ettiği tatbikat, mağarada meydana gelen çökme sonucu mahsur kalan yaralıların kurtarılması senaryosu başarıyla uygulandı.

Olay yerine sevk edilen ekipler, zorlu mağara ve arazi koşullarında koordineli şekilde hareket ederek yaralılara ulaştı ve güvenli şekilde tahliyelerini gerçekleştirdi.

Tatbikata, 52 UMKE ve 20 AFAD personeli olmak üzere 70'in üzerinde görevli katıldı.

AA

Bakmadan Geçme