- Haberler
- Konya Haber
- Konya'da gizemli kayıp! Babasıyla tartıştı, sonra da ablasına attığı o mesaj aileyi harekete geçirdi!
Konya'da gizemli kayıp! Babasıyla tartıştı, sonra da ablasına attığı o mesaj aileyi harekete geçirdi!
Konya'da üniversite sınavına hazırlanan ve 'Kütüphaneye gidiyorum' diye evden ayrılan 18 yaşındaki Beyzanur Memiş'ten 23 gündür haber alınamıyor. Kızlarına seslenen anne ve babası 'Sesini duysak, ben iyiyim dese yeter' ifadelerini kullandı.
“Beyzam hedefine gel kızım, bize gel annem”
Kızının üniversite sınavına hazırlandığını ve hedeflerinin olduğunu belirten anne Fadime Memiş, "Her zaman gibi normal ayrıldı. Saat 8.30'da 'kütüphaneye gidiyorum' diye gitti, akşam 18.30'da da 'ben bir daha eve gelmeyeceğim' diye mesaj atmış ablasına. Telefonları kapatmış, kapattıktan sonra bizim de dünyamız değişti, dünya başıma döndü. Ne yapacağımı bilemedim. Evladım çok iyi bir insandı, kimseye zarar vermezdi, kimseyi üzmezdi, anneyi babayı üzmezdi. Beyzam, üniversiteye hazırlanıyordun kızım, hedefin doğru, iyiydi senin. Katip olacaktın 'annem, benimle gurur duyacaksın' demiştin. Bunları unuttun mu yavrum. Beyzam hedefine gel kızım, bize gel. Yavrum, Beyzam bak ben ayakta zor duruyorum. Ne olur yavrum, evine dön annem. Dönmesen de bana bir cevap ver, 'anne ben sağım, beni arama, ben mutluyum' diye. Ben bırakacağım arkanı. Ne olur evladımızı bulun. Böyle evlatlar kaybolup gitmesin. Size yalvarıyorum. Benim ciğerim yandı, kimsenin ciğeri yanmasın. Anaların ciğeri yanmasın. Benim çocuğum öldü mü kaldı mı ben endişeleniyorum. Bir telefon aç ben başka bir şey istemiyorum. 'Anne ben sağım, iyiyim' diye söyle başka hiçbir şey istemiyorum" dedi.
Bakmadan Geçme