- Haberler
- Konya Haber
- Konya'da mevsimin renkleri buluştu: Büyükşehir'den şehre estetik dokunuş!
Konya'da mevsimin renkleri buluştu: Büyükşehir'den şehre estetik dokunuş!
Konya Büyükşehir Belediyesi, yürüttüğü peyzaj ve çevre düzenleme çalışmaları kapsamında şehrin birçok noktasını mevsimin renkleriyle buluşturmayı sürdürüyor.
Konya Büyükşehir Belediyesinden yapılan yazılı açıklamada ifadesine yer verilen Büyükşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay, şehrin estetik kimliğini güçlendiren peyzaj çalışmalarına büyük önem verdiklerini belirterek, vatandaşların günlük yaşamlarında daha yeşil ve huzurlu alanlarla buluşabilmesi adına çalışmaların titizlikle sürdürüldüğünü dile getirdi.
Çalışmaların yalnızca estetik bir uygulama olmadığını, aynı zamanda şehir yaşamının kalitesini artıran önemli hizmetlerden biri olduğunu vurgulayan Altay, şunları kaydetti:
"Şehrimizin her köşesinde hemşehrilerimizin ve ziyaretçilerimizin kendilerini daha huzurlu hissedeceği yaşam alanları oluşturmayı sürdürüyoruz, Konya'mızın görsel zenginliğini artırıyoruz.
Gerçekleştirdiğimiz peyzaj uygulamalarıyla mevsimin renklerini de şehrimizle buluşturuyoruz. Parklarımızdan meydanlarımıza, kavşaklarımızdan yürüyüş alanlarımıza kadar birçok noktada gerçekleştirdiğimiz uygulamalarla sadece bu sezonda 1 milyon 800 bin çiçeği toprakla buluşturduk."
Bakmadan Geçme


