- Haberler
- Konya Haber
- Konya'da o bölgelere giriş 4 ay boyunca yasak!
Konya'da o bölgelere giriş 4 ay boyunca yasak!
Konya AKOM sosyal medya hesabından Konyalıları önemli bir konu da uyardı. Konya'daki o bölgelere 4 ay boyunca girmek yasaklandı. İşte detaylar…
Konya Büyükşehir Belediyesi Afet Koordinasyon Merkezi (AKOM), sosyal medya hesabı üzerinden yaptığı paylaşımla orman yangınlarına karşı yeni tedbirleri duyurdu. Yapılan açıklamada, il genelindeki ormanlık alanlara girişlerin geçici olarak sınırlandırıldığı bildirildi.
AKOM tarafından yapılan duyuruda, 1 Temmuz – 31 Ekim 2025 tarihleri arasında Konya genelindeki ormanlık alanlara girişlerin yasaklandığı belirtildi. Kararın, yaz aylarında artış gösteren orman yangını riskine karşı önleyici tedbir kapsamında alındığı ifade edildi.
Paylaşımda, vatandaşların ormanlık alanlarda ateş yakmaması, mangal yapmaması ve yangına neden olabilecek davranışlardan kaçınması gerektiği vurgulandı. Yetkililer, alınan kararın doğal yaşamı ve orman varlığını korumayı amaçladığını belirtti.
Bakmadan Geçme