Konya'daki tenis turnuvasında şampiyonlar belli oldu
2025-2026 Okul Sporları Yıldızlar Tenis İl Birinciliği, Meram Belediyesi Aşkan Muhammet Yürükuslu Spor Tesisi'nde başarıyla tamamlandı.
Konya Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü ile Konya İl Milli Eğitim Müdürlüğü iş birliğinde düzenlenen organizasyona 7 okuldan 10 takım (5 kız, 5 erkek) ve 30 sporcu katıldı.
Tenisin Konya’daki merkezi haline gelen tesiste oynanan müsabakalar, büyük heyecana sahne oldu. Akşehir Mualla Nigar Yamaç Ortaokulu, Özel Profesyonel Eğitim Akademisi (PEMA), Sistem Koleji, Tedem Koleji, Borsa İstanbul Ortaokulu, Kamer Koleji ve Yöntem Koleji sporcuları, il birinciliği için korta çıktı.
ERKEKLERDE SİSTEM KOLEJİ, KIZLARDA TEDEM KOLEJİ ŞAMPİYON
Yıldız Erkekler kategorisinde Sistem Koleji şampiyon olurken, PEMA ikinci, Kamer Koleji üçüncü, Tedem Koleji dördüncü ve Akşehir Mualla Nigar Yamaç Ortaokulu beşinci sırayı aldı. Yıldız Kızlar kategorisinde ise Tedem Koleji zirvede yer aldı. Yöntem Koleji ikinci, Kamer Koleji üçüncü, Akşehir Mualla Nigar Yamaç Ortaokulu dördüncü ve Borsa İstanbul Ortaokulu beşinci oldu.
Turnuva sonunda dereceye giren takımlara madalyaları Spor Hizmetleri Müdürü Bilal Yavaş, Okul Sporları Şube Müdürü Ramazan Yıldırım, Tenis Federasyonu İl Temsilcisi Ümit Dışpınar ve antrenörler tarafından takdim edildi. Sporcuların centilmence mücadelesi izleyicilerden alkış aldı.
SPORUN ADRESİ: AŞKAN MUHAMMET YÜRÜKUSLU SPOR TESİSİ
Meram Belediyesi bünyesinde hizmet veren Aşkan Muhammet Yürükuslu Spor Tesisi, modern altyapısı ve çok yönlü spor imkânlarıyla Konya’da sporun önemli merkezlerinden biri olmayı sürdürüyor. Tesiste 1 açık, 2 kapalı olmak üzere 3 tenis kortunun yanı sıra 7 kulvarlı okçuluk alanı, taekwondo, kickboks ve cimnastik salonları bulunuyor. Haftanın 6 günü hizmet veren tesis, yaz ve kış spor okullarıyla Meramlı binlerce gencin sporla buluşmasına katkı sağlıyor.
Bakmadan Geçme