- Haberler
- Konya Haber
- Konya Emniyeti Polis Haftası'nda fidanları toprakla buluşturdu
Konya Emniyeti Polis Haftası'nda fidanları toprakla buluşturdu
Konya İl Emniyet Müdürlüğü, Kayacık Sosyal Tesisleri'nde düzenlediği fidan dikim etkinliğiyle önemli bir adım attı.
Konya İl Emniyet Müdürlüğü, Polis Haftası etkinlikleri kapsamında Kayacık Sosyal Tesisleri’nde düzenlediği fidan dikim etkinliğiyle doğaya katkıda bulundu.
Türk Polis Teşkilatı’nın 181. kuruluş yıl dönümü ve 10 Nisan Polis Haftası etkinlikleri çerçevesinde Konya İl Emniyet Müdürlüğü tarafından anlamlı bir etkinlik gerçekleştirildi. Kayacık Sosyal Tesisleri’nde düzenlenen programda, çok sayıda fidan toprakla buluşturuldu.
İl Emniyet Müdürü Maksut Yüksek’in de katılım sağladığı etkinlikte, emniyet personeli yoğun ilgi gösterdi. Gelecek nesillere daha yeşil bir çevre bırakma amacıyla gerçekleştirilen fidan dikiminde, birlik ve beraberlik mesajı verildi.
Bakmadan Geçme

