- Haberler
- Konya Haber
- Konya'nın merkezinde 2 gün elektrikler kesilecek! (19.01.2026)
Konya'nın merkezinde 2 gün elektrikler kesilecek! (19.01.2026)
MEDAŞ, Konya genelinde planlı bakım ve onarım çalışmaları kapsamında elektrik kesintisi uygulanacak bölgeleri kamuoyuyla paylaşmayı sürdürüyor. Yapılan açıklamaya göre, merkez Meram ilçesinde belirlenen bazı adreslerde 19 Ocak ve 20 Ocak 2026 tarihlerinde enerji kesintisi yaşanacak
Özel Haber
Bakmadan Geçme
KOMÜT’te yatırım ve ekonomi gündemi değerlendirildi
Rizespor'da Recep Uçar'dan aylar sonra gelen Konyaspor açıklaması
Konya’da Aşure ikramı yapılacak! İşte dağıtım noktaları! Tüm Konyalılar davetli…
Meram’da trafik bilinci kazanan binlerce öğrenci mezun oldu!
1.Lig'in yeni ekibi iki eski Konyasporlu oyuncuyu kadrosuna kattı!
Konya'da kuraklığa karşı büyük önlem: KOSKİ 19 ilçede sondaj çalışmalarını sürdürüyor!