- Haberler
- Konya Haber
- Konya'nın öğrencileri 'Genç Seyyah Projesi' kapsamında İstanbul'u keşfetti
Konya'nın öğrencileri 'Genç Seyyah Projesi' kapsamında İstanbul'u keşfetti
Konya Büyükşehir Belediyesi'nin gerçekleştirdiği 'Genç Seyyahlar' projesi kapsamında 11. sınıf öğrencileri İstanbul'un tarihi ve doğal zenginlikleri ile bir araya geldi.
Proje kapsamında, bu yıl şu ana kadar 14 bine yakın Konya'daki lise öğrencisi, İstanbul'u ziyaret etme şansına sahip oldu. Gezi, sabah 05.30 civarında başlayan hızlı tren yolculuğu ile başladı. Saat 11.00 civarı trenin İstanbul'a gelmesi ile öğrencilerin ecdadı tanıma yolculuğu resmen başlamış oldu.
Bakmadan Geçme