Konya Otogarı'nda acı olay! Uyuyor sanılan adam ölü bulundu!

Konya Otogarı'nda yürek yakan olay yaşandı. Yolcuların bekleme alanında bir kişi ölü bulundu.

Konya Şehirlerarası Otobüs Terminali’nde bugün öğleden sonra trajik bir ölüm olayı gerçekleşti. Edinilen bilgiye göre, Beyşehir otobüsünden inerek yolcu bekleme alanına geçen 1960 doğumlu G.Y., burada aniden fenalaştı.

Çevredeki vatandaşların uyuduğunu sandığı talihsiz adamın kalp krizi geçirdiği anlaşıldı. Otogar yetkililerinin ihbarı üzerine olay yerine kısa sürede polis ve sağlık ekipleri sevk edildi. Ancak yapılan müdahalelere rağmen G.Y.’nin hayatını kaybettiği belirlendi.

 

Özel Haber

Bakmadan Geçme