Konya Süper Amatör'de play-off ve kümede kalma heyecanı sürüyor
Konya Süper Amatör Küme'de normal sezonun bitimine 4 hafta kala play-off ve kümede kalma yarışı son hızıyla devam ediyor.
Konya Süper Amatör Küme'de normal sezonun bitimine 4 hafta kala play-off ve kümede kalma yarışı son hızıyla devam ediyor.
Süper Amatör Küme'de 22.hafta karşılaşmaları oynandı. Deplasmanda Ilgın Belediyespor'a kaybeden Sarayönü haftalar sonra play-off hattından düştü. Play-off hattında bulunan Seydişehir 1915, Karapınar Beleidyespor ve Ömeranlıspor hata yapmadan 3 puana ulaştı. Beyşehir Üzümlüspor haftayı maç yapmadan BAY olarak geçti. 6 maç sonra yeniden puan sevinci yaşayanHavzanspor, kümede halmak için hayati bir galibiyet elde etti. Monivaspor ve Bozkır Gençlerbirliği kaybetti.
Haftanın sonuçları: Ilgın Kaplıca Belediyespor 2-0 Sarayönü Belediyespor, Bozkır Gençlerbirliği 0-8 Ömeranlıspor, Ç.Çumra Belediyespor 1-4 Öntur Havzanspor, Beyşehir Belediyespor 0-3 Kadınhanı Belediyespor, Karapınar Belediyespor 3-1 Masterler Monivaspor, Seydişehir 1915 3-0 Konya Kara Kartallar, Beyşehir Üzümlüspor (BAY).
Gelecek Hafta: Beyşehir Üzümlüspor - Beyşehir Belediyespor, Kadınhanı Belediyespor - Ç.Çumra Belediyespor, Öntur Havzanspor - Bozkır Gençlerbirliği, Ömeranlıspor - Ilgın Kaplıca Belediyespor, Sarayönü Belediyespor - Seydişehir 1915, Konya Kara Kartallar - Karapınar Belediyespor, Masterler Monivaspor (BAY)
Bakmadan Geçme
