- Haberler
- Konya Haber
- Konya'ya Enerya'dan uyarı geldi! Sakın kapatmayın
Konya'ya Enerya'dan uyarı geldi! Sakın kapatmayın
Konya'da beklenen olumsuz hava koşulları hakkında valiliğin ardından bir uyarı da Enerya'dan geldi. Abonelere gönderilen mesajda o detay dikkat çekti.
Yapılan bilgilendirmede kış aylarında ısı kaybını önlemek amacıyla sıkça yapılan ‘havalandırma menfezlerinin kapatılması’ hatasına da dikkat çekildi. Menfezlerin ortamdaki hava sirkülasyonu ve olası bir gaz sızıntısında tahliye görevi gördüğü hatırlatılarak bu kanalların ne sebeple olursa olsun kapatılmasının hayati tehlike arz ettiği bildirildi. Gaz kokusu hissedilmesi durumunda ise vakit kaybetmeden 187 Doğalgaz Acil hattının aranması gerektiği belirtildi.
Bakmadan Geçme