- Haberler
- Konya Haber
- Konya'da Beyşehir Gölü Milli Parkı'ndaki sazlık yangını söndürüldü
Konya'da Beyşehir Gölü Milli Parkı'ndaki sazlık yangını söndürüldü
Bademli Mahallesi Güldibi mevkisinde, göl kıyısındaki sazlık alanda gece saatlerinde henüz belirlenemeyen nedenle yangın çıktı.İhbar üzerine bölgeye itfaiye ve polis ekipleri sevk edildi.
Bakmadan Geçme
KOMÜT’te yatırım ve ekonomi gündemi değerlendirildi
Rizespor'da Recep Uçar'dan aylar sonra gelen Konyaspor açıklaması
Konya’da Aşure ikramı yapılacak! İşte dağıtım noktaları! Tüm Konyalılar davetli…
Meram’da trafik bilinci kazanan binlerce öğrenci mezun oldu!
1.Lig'in yeni ekibi iki eski Konyasporlu oyuncuyu kadrosuna kattı!
Konya'da kuraklığa karşı büyük önlem: KOSKİ 19 ilçede sondaj çalışmalarını sürdürüyor!