- Haberler
- Konya Haber
- Konya'nın o ilçesinde doğal gaz altyapısı güçleniyor!
Konya'nın o ilçesinde doğal gaz altyapısı güçleniyor!
Çalışmaları yerinde inceleyen Güneysınır Belediye Başkanı Ahmet Demir, vatandaşların en büyük taleplerinin başında doğal gaz geldiğini dile getirdi.Demir, bu yatırımın ilçeye kazandırılmasında emeği geçenlere teşekkür etti.
Bakmadan Geçme
KOMÜT’te yatırım ve ekonomi gündemi değerlendirildi
Rizespor'da Recep Uçar'dan aylar sonra gelen Konyaspor açıklaması
Konya’da Aşure ikramı yapılacak! İşte dağıtım noktaları! Tüm Konyalılar davetli…
Meram’da trafik bilinci kazanan binlerce öğrenci mezun oldu!
1.Lig'in yeni ekibi iki eski Konyasporlu oyuncuyu kadrosuna kattı!
Konya'da kuraklığa karşı büyük önlem: KOSKİ 19 ilçede sondaj çalışmalarını sürdürüyor!