Konyaspor'a rakip olacak Alman hocadan açıklama
Samsunspor'un Alman Teknik Direktörü Thorsten Fink, hafta sonu oynanacak Konyaspor maçı hakkında açıklamalarda bulundu.
Samsunspor'un Alman Teknik Direktörü Thorsten Fink, hafta sonu oynanacak Konyaspor maçı hakkında açıklamalarda bulundu.
Thorsten Fink, yoğun maç trafiğinin ardından ilk kez basın mensuplarıyla bir araya geldi. Antrenman öncesinde açıklamalarda bulunan Fink, "Eğer kupada elenecek olursak bence bu başarısız bir sezon olduğu anlamına gelmez. Yedinci bile bitirsek bence bu başarısız olduğumuz anlamına gelmez. Sonuç olarak elbette ki hedeflerimizi her zaman yukarıda tutmaya çalışıyoruz. Başarı sadece sıralamayla alakalı olmamalı. Bence başarı dediğiniz şey uzun vadede düşünülmesi gereken bir şey. Bazen genç oyuncuları geliştirirsiniz, bazen bazı oyuncuları satarsınız. Bunlar da başarının etkenlerinden bir tanesi" diye konuştu.
“Avrupa'ya gitmek için Türkiye Kupası'nı kazanmamız gerekiyor”
Gelecek sezonda Avrupa'da yer almak için Türkiye Kupası'nı kazanmak zorunda olduklarına vurgu yapan Fink, şöyle devam etti:"Avrupa'ya gitmek için Türkiye Kupası'nı kazanmamız gerekiyor. Sadece kupadaki karşılaşmaları değil, aynı zamanda ligde oynayacağımız karşılaşmaları da kazanmak istiyoruz. Her karşılaşmayı kazanmak istiyoruz. Bazı oyuncularımızı da görmemiz gerekecek. Kupada bazı karşılaşmalar oynamamız gerekecek. Sonuçta Avrupa'ya gitmemiz için bunlar gerekli. Ama elbette ki zor karşılaşmalar bizi bekliyor. Ligdeki Konyaspor karşılaşmasıyla alakalı 5 oyuncumuz milli takımlarında oldukları için kendileri burada olmadığından dolayı hazırlıklarımızı tam anlamıyla gerçekleştiremediğimizi söyleyebiliriz. Sakatlıklarını atlatıp bize geri dönen kanat oyuncularımız var. Emre Kılınç gibi, Tanguy Coulibaly gibi. Belki onlardan bir tanesi ilk 11'de başlayabilir. Bu, onların dönmesiyle birlikte daha fazla opsiyonumuz olduğu anlamına gelir. Sadece oyuncularımı değil, aynı zamanda kulüpteki herkesi tanıma fırsatım oldu. Sonuçta birlikte geçirmiş olduğumuz 4-5 hafta sonrasında çalışanlar dahil herkesi en iyi şekilde tanımaya çalışıyorum. Şimdiye kadar bu tanımayı da çok iyi bir şekilde gerçekleştirdiğimizi söyleyebiliriz. Evimizde çok önemli bir karşılaşma oynayacağız Konyaspor'a karşı. Sadece bu seneyi değil, gelecek seneyi de düşünerek bir planlama yapıyoruz. Kupaya baktığımızda belki Galatasaray, belki diğer takımlar favori olarak gösterilebilir. Ama biz de elimizden gelenin en iyisini yapacağız. Oynamamız gereken son 3 karşılaşma var, Avrupa'ya gidebilmek anlamında ki hedefimiz de zaten bu" dedi.
Bakmadan Geçme