• Haberler
  • Konyaspor
  • Konyaspor'da Başkan Atiker'den Antalyaspor galibiyeti sonrası açıklama

Konyaspor'da Başkan Atiker'den Antalyaspor galibiyeti sonrası açıklama

Konyaspor Başkanı Ömer Atiker, Antalyaspor galibiyetini tebrik etti.

Konyaspor Kulübü Başkanı Ömer Atiker, 2-0'lık Antalyaspor galibiyeti sonrasında sosyal medya hesabından açıklamalarda bulundu. 

Başkan Ömer Atiker, Antalyaspor maçında 2-0 galip gelen takımı tebrik ederek, "Antalyaspor karşısında alınan bu değerli galibiyet, Konyaspor'un sahadaki inancının ve mücadelesinin bir sonucudur. Başta futbolcularımız ve teknik heyetimiz olmak üzere emeği geçen herkesi tebrik ediyorum. Bu süreçte bizleri yalnız bırakmayan büyük Konyaspor taraftarına ve desteklerini her zaman hissettiren basın mensuplarımıza ayrıca teşekkür ediyorum" dedi

Kulüp Başkanı Ömer Atiker ve yönetim kurulu üyeleri karşılaşmayı tribünde takip etti. 

Bakmadan Geçme