Konyaspor'da İlhan Palut'tan Fenerbahçe açıklaması

Konyaspor Teknik Direktörü İlhan Palut, Fenerbahçe maçı hakkında konuştu.

Konyaspor Teknik Direktörü İlhan Palut, Türkiye Kupası Çeyrek Final maçında karşılaşacakları Fenerbahçe maçına ilişkin açıklamalarda bulundu. 

İlhan Palut maç hakkındaki açıklamasında; "Lig yarışı kızıştığında kupa planlaması insanı düşündürüyor. Antalyaspor maçının hemen sonrasında oynayacağız. Bugün lig anlamında kendimizi daha iyi hissediyoruz. Fenerbahçe ile oynanacak hiçbir maç kolay değil. Onlar da çetin bir şampiyonluk yarışında. Sahamızda en iyisini yapmaya çalışacağız. Büyük cümleler kurmak istemiyorum. Nereden bakarsanız bakın zor bir maç olacak. Takımımızı kalan kısa zamanda en iyi şekilde hazırlamaya çalışacağız. Taraftarımızı stada gelip son dakikaya kadar desteklesinler bizi. Hatalar olabilir ama sonuna kadar desteklesinler. Çünkü çok kaliteli oyuncuların olduğu bir takımla oynayacağız. Taraftarımızı evlerine mutlu göndermek istiyoruz" dedi.

Özel Haber

Bakmadan Geçme