Konyaspor'da İlhan Palut'tan yeni sezon planlaması hakkında açıklama!
Konyaspor Teknik Direktörü İlhan Palut, gelecek sezon planlaması hakkında konuştu.
Konyaspor Teknik Direktörü İlhan Palut, Samsunspor maçının hazırlıkları kapsamında antrenman öncesinde basın mensuplarının sorularını yanıtladı.
Yeni sezonun kadro planlası hakkında sorulan soruya cevap veren Palut; “Takımı tanıma sürecimiz devam ediyor. Bu bitmeyen bir süreç. Her gün yeni şeyler görebiliriz. Yeni bir şeyler aklımızda canlanabilir. Ama ligin şu andaki durumunu biliyorsunuz. Yani şu anda biz bir an evvel gerekli puanları alıp planlamalara net bir konsantrasyonla başlamak istiyoruz. Ama şu an böyle bir konuşma ve toplantı olsa bilgi sahibi değil miyiz takımla aşağı yukarı? Evet bilgi sahibiyiz ama ne başkanımız ne yönetim kurulu ne de ben bugün onun için bir mesai harcamıyoruz. Dediğim gibi bir an evvel gerekli puanları alıp bu üzerimizdeki camianın üzerindeki bizim üzerimizdeki baskıyı ortadan kaldırmak istiyoruz. Planlamalar önemsiz mi, çok geç mi yapılmalı? Hayır, bu da çok önemli ama inşallah kısa sürede istediklerimizi yapıp bu konuya tam konsantrasyonla inşallah eğileceğiz” dedi.
Bakmadan Geçme