Konyaspor'da İlhan Palut'un Kupa ve Avrupa sözleri! 'Her şeyimizi vereceğiz'
Konyaspor Teknik Direktörü İlhan Palut, kazanılan Fenerbahçe maçı sonrasında açıklamalarda bulundu.
Konyaspor Teknik Direktörü İlhan Palut, kazanılan Fenerbahçe maçı sonrasında açıklamalarda bulundu.
İlhan Palut, Sorumlu Yazı İşleri Müdürümüz Halil Yılmazer'in ‘Hayattan beklentilerimi minimize etmeyi öğrendim demiştiniz yıllar önce. Bugün kupaya iki maç, iki adım kaldı, hedefleriniz ve hayalleriniz neler?’ sorusuna cevap verdi.
Teknik Direktör İlhan Palut yaptığı açıklamada; “İnsan hayalleriyle güçlü. Hayal kurmak insanı güçlü, hayal kurmak insanı umutlu, mutlu ve pozitif kılıyor. Nasıl hayal etmem bunu? Tabii ki hayal ediyorum. Ayaklarımızın yere sağlam basması da son derece önemli ve değerli. En büyük hayaller en büyük hayal kırıklıklarını getiriyor. Adım adım gideceğiz. O sözü söylerken insanlardan beklenti adınaydı o. Sportif hedeflerim korkunç, bitmez, bitmez.. Anlatsam gülersiniz öyle diyim yani.. Sportif açıdan asla minimum beklenti içinde değilim, hiçbir zaman olmadım. En iyisini en mükemmelini istiyorum her oyunda. Bu benim karakterim öteki biraz daha insani bir cümleydi. Konyaspor içinde bunu hayal ediyorum, oyuncularımla bunu hayal ediyoruz. Başarabilir miyiz, başaramaz mıyız bilmiyorum inşallah başarırız, şunu biliyorum her şeyimizi sahada vereceğiz" dedi.
Bakmadan Geçme