• Haberler
  • Konyaspor
  • Konyaspor'da ilk golünü atan Güney Koreli oyuncudan açıklama!

Konyaspor'da ilk golünü atan Güney Koreli oyuncudan açıklama!

Konyaspor'da ilk golünü atan Jin-ho Jo açıklamalarda bulundu.

Konyaspor kariyerinin ilk golünü Çaykur Rizespor'a karşı atan Güney Koreli orta saha oyuncusu Jin-ho Jo karşılaşmanın ardından açıklamalarda bulundu. 

Aynı zamanda Konyaspor tarihinin gol atan ilk Güney Koreli oyuncusu olma başarısını da gerçekleştiren genç oyuncu yaptığı açıklamada; “Takımımız adına son haftalarda çok iyi işler başardığımızı ve çıkarttığımızı söyleyebilirim. İlk golümü attığım için çok mutluyum ama biraz da şans da yanımda diyebilirdim bugünkü golüm için. Bugün puan kazanamadığımız için üzgünüz. Hocamız şans verene kadar uzun süredir oynamamıştım ama bugün bana gelen şansı iyi değerlendirdim bugün. Bu şansı almak için sıkı bir şekilde çalıştım ve çalışmaya devam edeceğim. Takımımızla beraber sıkı çalışmaya devam edip güçlü bi oyunla önümüzdeki hafta maçına odaklanacağız” dedi. 

Bakmadan Geçme