- Haberler
- Konyaspor
- Konyaspor'da Muleka konuştu! Geliş süreci, form durumu, Süper Lig ve Türkiye Kupası.. İşte açıklamaları
Konyaspor'da Muleka konuştu! Geliş süreci, form durumu, Süper Lig ve Türkiye Kupası.. İşte açıklamaları
Konyaspor'un formda forveti Jackson Muleka, Konyaspor'a geliş süreci, sezonun geri kalan, form durumu ve Türkiye Kupası hakkında açıklamalar yaptı.
Son 3 Süper Lig karşılaşmasında 3 gol atarak spot ışıklarını üzerine çeken Jackson Muleka, Konyaspor'daki kariyeri hakkında açıklamalarda bulundu.
Sezon başında Konyaspor'a imza atma sürecini değerlendiren Muleka, "Benim için zor bir seçenekti, zor bir karardı gerçekten ama en sonunda karar verdim. Çünkü bu takımı da tanıyorum. Takımın sahip olduğu tarihi de biliyorum. Benim de bu yüzden kararım en sonunda Konyaspor'a gelmek oldu" dedi.
“En önemli olan şey 3 puan almak, maçı kazanmak”
Süper Lig'de sezonun geri kalan 7 maçı hakkında konuşan 26 yaşındaki forvet; "En önemli olan şey 3 puan almak, maçı kazanmak. Eğer bunun gerçekleşmesi için de gol atmam gerekiyorsa evet gol atmaya devam etmek ve Konyaspor olarak daha iyi bir konumda, en yukarıda bitirmeyi çok isteriz" ifadelerini kullandı.
“Süper Lig'de çok sayıda iyi savunmacı var”
Süper Lig'de çok sayıda iyi savunmacı olduğunu ifade eden Muleka, "Benim için isimlendirmek zor. Çünkü bu pozisyona, 9 numaraya daha yeni yeni geçtim. Daha önce kanatta destek oluyordum. Bu yüzden benim için tek rolde oynamak çok doğal bir şey değil. O yüzden spesifik ismi söylemekte zorlanıyorum. Gerçekten çok fazla sayıda iyi savunmacı var ama isim verecek olursam Skriniar olabilir. Gerçekten çok güçlü bir oyuncu. Yani yanında oynamak çok zor. Ama dediğim gibi hani gerçekten çok fazla sayıda iyi savunmacı var. O yüzden spesifik olarak isimlendirmek gerçekten zor" şeklinde konuştu.
“Kupada ilerlemek zor ama imkansız değil”
Türkiye Kupası çeyrek final maçında Fenerbahçe ile oynayacakları maç hakkında konuşan Muleka, “Türkiye’deki büyük takımlardan biriyiz. Bence bu yüzden ileriye gidebileceğimizi düşünüyorum. Evet, zor olacak ama eğer efor göstermeye devam edersek kazanabiliriz. Süper Lig'de birçok maç yapıyoruz ama kupada sadece tek bir maç. Zor ama imkansız değil. Taraftarlardan da aldığımız destekle beraber biz sahaya çıkacağız. Yüzde yüzümüzü vereceğiz ve terimizin son damlasına kadar savaşmaya devam edeceğiz” dedi.
Bakmadan Geçme

