Konyaspor'da Palut'tan Bjorlo ve Kramer açıklaması
Konyaspor'da İlhan Palut, takımdaki sakat futbolcuların durumları hakkında konuştu.
Konyaspor Teknik Direktörü İlhan Palut, Samsunspor maçı öncesinde takımdaki son durum hakkında bilgilendirme yaptı.
Sakat oyunculardan bahseden Palut; “4 tane milli futbolcumuz çalışmalara katılamadı. Morten Bjorlo da milli aradan itibaren tedavisi devam ediyor. Çalışmalara katılamadı ama önümüzdeki günlerde gelişimini takip edeceğiz. Bunun dışında Blaz Kramer ile alakalı sağlık ekibiyle birlikte yüklenme ve dinlendirme gibi dengeleri beraber yürütüyoruz. Şu an için çok büyük bir sorunu yok. Ancak dikkatli yürüttüğümüz bir. Samsunspor maçının hazırlıklarına tekrar başladık. Cumartesi günü Samsun'a hareket edeceğiz” dedi.
Yeşil-beyazlılarda sakatlıktan dönen Uğurcan Yazğılı ve Rayyan Baniya takımla çalışmalara başladı.
Bakmadan Geçme