Konyaspor'da Palut'tan Fenerbahçe açıklaması

Konyaspor Teknik Direktörü İlhan Palut, yarınki Fenerbahçe maçında açıklamalar yaptı.

Konyaspor Süper Lig'İn 33.haftasında yarın sahasında Fenerbahçe'yi konuk edecek. Karşılaşma saat 20'de başlayacak. 

Konyaspor Teknik Direktörü İlhan Palut, Fenerbahçe maçı hakkında yaptığı açıklamada; “Şampiyonluk yarışında Galatasaray avantajlı ama geçen haftaki sonuçlardan itibaren tabii yeniden bi umut hissediyordur rakibimiz. En ciddi şekilde hazırlanıyoruz. Sahada en iyisini yapmaya çalışacağız her maç gibi. Fenerbahçe'yi bir daha yenelim gibi bir motivasyona şu an için sahip değilim. Bir maçı daha kazanmak istiyoruz sadece” dedi. 

AA

Bakmadan Geçme