Konyaspor'u kupada finale taşıyan Bardhi'den açıklama
Konyaspor'un kupa finaline taşıyan Enis Bardhi açıklamalarda bulundu.
Konyaspor'un Türkiye kupası yarı finalinde Beşiktaş'ı mağlup ettiği karşılaşmada 90+8'de penaltıdan topu ağlara göndererek takımını finale götüren Enis Bardhi maç sonunda açıklamalar yaptı.
Enis Bardhi yaptığı açıklamada, "Gerçekten bugün çok büyük bir adım attık hayallerimiz için. Hak ettiğimiz bir galibiyet oldu. Çok çalıştık, çok mücadele ettik. Son haftalarda yaptığımız işler gerçekten takdir edilesi. Beşiktaş'ı çok iyi analiz ettik, bu maça çok çalıştık. Bu maç çok önemliydi, bunu bilerek çalıştık. İkinci yarı oyunu domine ettik. Ne söylenebilir ki... Çok mutluyuz. Sağlıklı şekilde finale gidip kupayı kazanmak istiyoruz. Bu tür anlarda sorumluluk aldım, kolay değil. Muleka ve Jevtovic bana güvendi. Onların güvenini boşa çıkartmadığım, golü attığım için çok mutluyum. Her şeyini sahada veren arkadaşlarımla beraber final bizim için güzel bir yolculuk olacak" dedi.
Bakmadan Geçme