Konyaspor'un kaptanı Adil'den 'Milli Takım' açıklaması!

Konyaspor'un kaptanı deneyimli savunmacı Adil Demirbağ, A Milli Takım'a davet hakkında konuştu.

Konyaspor'un deneyimli savunma oyuncusu Adil Demirbağ, milli takım hakkında açıklamalarda bulundu. 

TRT Spor'a konuşan Adil, Montella'dan davet beklediğini ifade ederek; “Zaman zaman kendi içimde ‘neden bende gitmiyorum, acaba ne eksik’ diye söylenip ekstra çalışmalar yapıyorum ve buda benim performansıma yansıyor. Şu an nasip olmadı, şu an arkadaşlarım abilerim oradalar. Ülkemizi, bizleri orada temsil ediyorlar. İnşallah zamanı geldiğinde ben de ülkemi ay yıldızlı formayla temsil etmek istiyorum. Hedefim var, bu hedeften vazgeçmedim. Montella hocamız en doğru kararı alacaktır zaten aldı da. İnşallah bu süreçten sonra Dünya Kupasına gideceğiz. Dünya Kupası yolunda bu şanlı forma nasip olmadı belki Dünya Kupası'nda nasip olacak. Bunu bilemiyoruz, kaderde ne varsa onu yaşıyoruz. Ben çalışmaya devam edeceğim her zaman ve o daveti bekliyor olacağım. Çok iyi giden bir takımımız var. Milli takımın başında çok iyi bir hocamız var. İnşallah iyi olmaya devam ederler. İnşallah bende birazcık olmuş olsa da şanlı formayı giyip onlara katkı sağlarım, ülkemi temsil ederim. Gururlanırım bununla.” dedi. 

Bakmadan Geçme