Konyaspor yönetiminden Fenerbahçe açıklaması!

Konyaspor Basın Sözcüsü Cengiz Yönet, Fenerbahçe maçı hakkında konuştu.

Konyaspor Genel Sekreteri ve Basın Sözcüsü Cengiz Yönet, ligde bu hafta evinde oynayacakları Fenerbahçe'yi tekrar yenmek için ellerinden gelen gayreti göstereceklerini söyledi.

Ligin önemli takımlarından biri olan Fenerbahçe ile oynayacaklarını ifade eden Yönet, "Konyaspor, çok güzel bir seri yakaladı. Son olarak kupa maçında Beşiktaş'ı yendik. Takım son derece moralli, teknik kadro son derece moralli, taraftar coşkulu, yönetim heyecanlı ve ligde bu hafta ligin güçlü takımlarından Fenerbahçe'yi ağırlayacağız. Tekrar yenmek için bekliyoruz. Yenmek için elimizden gelen gayreti göstereceğiz. Beşiktaş kupa maçı öncesinde Fenerbahçe'yi eleyerek kupada yolumuza devam etmiştik. Güçlü ve saygı duyduğumuz rakiple bir kez daha sahamızda karşılaşacağız. Futbolcularımızın, teknik kadromuzun elinden gelen her şeyi yapacağına eminiz. Çünkü biz Konyaspor'un başarılarıyla, centilmenliğiyle her yerde ses getirilmesini diliyoruz ve arzuluyoruz. Yönetim kurulu olarak bütün çalışmalarımız bu yönde" ifadelerini kullandı.

Bakmadan Geçme