Konyasporda yeni yapılanma! Kulüp resmen açıkladı

Konyasporda Futbol Gelişim Direktörlüğü adı verilen yeni birim oluşturuldu.

Konyasporda yeni yapılanma oluşturuldu

Futbol Gelişim Direktörlüğü adı verilen yeni birimin başında kulüpte hali hazırda görevli olan Tayfun Türkmen getirildi. 

Kulüpten yapılan yazılı açıklamada; "Konyaspor’umuz, altyapıdan yetişen oyuncularımızın gelişimini daha etkin yönetmek, kiralık ve yatırım amaçlı farklı kulüplerde forma giyen futbolcularımızın performans takibini güçlendirmek ve Akademi ile A Takım arasındaki geçiş sürecini daha sistemli hale getirmek amacıyla Futbol Gelişim Direktörlüğü yapılanmasını hayata geçirmiştir. Futbol Gelişim Direktörlüğü görevine, futbolun farklı kademelerinde önemli tecrübeler edinmiş olan Tayfun Türkmen getirilmiştir.

Bu yapılanma kapsamında;

* Akademimizde forma giyen oyuncularımızın gelişim süreçleri takip edilecek,

* Kiralık ve yatırım amaçlı farklı kulüplerde forma giyen futbolcularımızın performansları analiz edilecek,

* A Takım ile altyapı arasında ortak bir futbol dili ve oyun anlayışı oluşturulacak,

* Oyuncularımızın fiziksel, teknik, taktiksel ve mental gelişimleri değerlendirilecek,

* Bireysel gelişim planları hazırlanacak,

* Kulübümüzün oyuncu gelişim stratejileri oluşturulacaktır.

Bu adım, Konyaspor’un geleceğine yapılan stratejik bir yatırımdır. Hedefimiz; kendi oyuncusunu yetiştiren, geliştiren ve Türk futboluna kazandıran sürdürülebilir bir futbol yapısını güçlendirmektir.

Futbol Gelişim Direktörlüğü yapılanmasının camiamıza hayırlı olmasını diliyor, Futbol Gelişim Direktörümüz Tayfun Türkmen’e görevinde başarılar diliyoruz" denildi. 

Bakmadan Geçme