Konyasporlu Jin Ho'nun aklı kupa finalinde

Konyaspor'un Güney Koreli orta saha oyuncusu Jinho Jo, açıklamalar yaptı.

Konyaspor'un Güney Koreli orta saha oyuncusu Jinho Jo, Fenerbahçe maçının ardından açıklamalar yaptı. 

Fenerbahçe Akademi'den yetişen Jinho maç sonu yaptığı açıklamada; “Elbette her maç önemli, Fenerbahçe maçı da bizim adımıza çok önemliydi. Ancak takım olarak kupa finaline daha çok yoğunlaşmış durumdayız. Fenerbahçe bizden daha iyi oynadı diyebiliriz. Takım olarak en iyisini vermeye çalıştık ama skor tabii ki bu şekilde olmamalıydı. Ancak önümüzdeki kupa finali olacak ve savaşmak için oraya gideceğiz. Kupa şampiyonluğunu istediğimizi söylemek istiyorum” dedi. 

Bakmadan Geçme