Konyasporlu stoperden kupa açıklaması

Konyasporlu stoper Rayyan Baniya, Fenerbahçe maçının ardından açıklamalarda bulundu.

Çaykur Rizespor maçında ilk kez yeşil-beyazlı forma ile sahaya çıkan Baniya, Fenerbahçe maçında da ilk kez iç sahada taraftarı önünde sahaya çıktı. 

Maç sonu açıklamalarda bulunan Baniya; “Zor bir maç oynadığımızı söyleyebiliriz. Biliyorsunuz ki Fenerbahçe bu ligin en iyi takımlarından. Böyle bir takıma karşı oynadık. Tabii ki daha iyisini yapabilirdik. Bu şekilde bir skorla ayrılmayabilirdik. Ancak elimizden gelen en iyisini yaptık. Ligde deplasmanda oynayacağımız son bir maçımız kaldı. Sonrasında odaklanmamız gereken, son derece hazırlanmamız gereken çok önemli bir kupa finali maçımız var” dedi. 

Bakmadan Geçme