• Haberler
  • Güncel
  • MEB duyurdu: Okullarda online görüşme dönemi başlıyor!

MEB duyurdu: Okullarda online görüşme dönemi başlıyor!

Milli Eğitim Bakanlığı, okullarda yaşanan saldırı olaylarının ardından yeni düzenlemeyle velilerin e-Okul, BiP ve MEBİM üzerinden randevu oluşturabilecekleri öğretmenlerle çevrim içi görüşme yapabilecekleri bir sisteme hazırlanıyor.

AA

Bakmadan Geçme