MEB duyurdu: Okullarda online görüşme dönemi başlıyor!
Milli Eğitim Bakanlığı, okullarda yaşanan saldırı olaylarının ardından yeni düzenlemeyle velilerin e-Okul, BiP ve MEBİM üzerinden randevu oluşturabilecekleri öğretmenlerle çevrim içi görüşme yapabilecekleri bir sisteme hazırlanıyor.
ÖĞRETMEN VE VELİLER ÇEVRİM İÇİ GÖRÜŞEBİLECEK
MEB, özellikle çalışan veya zamanı sınırlı olan velilerin öğrencilerin eğitim sürecine daha aktif katılımını sağlamak amacıyla yeni adımlar atmayı planlıyor. Bu kapsamda BiP altyapısı üzerinden öğretmen ve velilerin çevrim içi görüşme yapabilmesine imkan sağlayacak sistemin de yeni yapıya entegre edilmesi hedefleniyor.
Bakmadan Geçme