Recep Uçar'dan büyük Konyaspor vefası!
Çaykur Rizespor Teknik Direktörü Recep Uçar, Konyaspor maçının ardından açıklamalarda bulundu.
Eski Konyaspor Teknik Direktörü Recep Uçar, bugün oynanan, 3-2 sona eren Rizespor- Konyaspor maçın ardından açıklamalarda bulundu.
Yeşil-beyazlı kulüpte geçirdiği döneme değinen Uçar,
“Konyaspor takımı, benim sezon başı başladığım bir senemi geçirdiğim, ekmek yediğim, benim gönlümde de bir yeri olan Konyaspor takımına da, İlhan hocaya’da meslektaşım, arkadaşım, dostuma öncelikli olarak Salı günü canı gönülden başarılar diliyorum. Lig’in kalan haftalarında başarılar diliyorum onların da gönüllerince olsun onu net söyleyebilirim” dedi.
Bakmadan Geçme