• Haberler
  • Genel
  • Selçuk Üniversitesi öğrencilerinden MS farkındalık hareketi

Selçuk Üniversitesi öğrencilerinden MS farkındalık hareketi

Selçuk Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü öğrencileri, Multiple Skleroz (MS) hastalığına dikkat çekmek amacıyla 'Görünmeyen Bir Mücadele' sloganıyla farkındalık çalışması gerçekleştirdi.

Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölüm Başkanı Prof. Dr. Nejat Özüpek ve proje sorumlusu Prof. Dr. Mehmet Fidan'ın koordinatörlüğünde 21 Mayıs 2026 tarihinde İletişim Fakültesi'nde düzenlenen etkinlikte öğrenciler turuncu kurdele takarak MS hastalarının yaşadığı zorluklara dikkat çekti. 

Selçuk Üniversitesi öğrencilerinden MS farkındalık hareketi

Halkla İlişkiler ve Tanıtım öğrencilerinin gerçekleştirdiği çalışma kapsamında, toplumda sağlık iletişimi bilincinin artırılması ve MS konusunda farkındalık oluşturulması amaçlandı.

Öğrenciler, sosyal sorumluluk odaklı projelerin toplumsal duyarlılığın gelişmesinde önemli bir rol üstlendiğini vurguladı.

Bakmadan Geçme