Selçuklu Belediyesi personel alım yapacak! Başvurular başladı!

Selçuklu Belediyesi bünyesinde istihdam edilecek 40 personel için beklenen başvuru ekranı bugün itibarıyla erişime açılırken, adayların hangi kadrolara ve şartlarla kabul edileceği de netleşti. İşte detaylar...

Konya’da belediye iştirakleri üzerinden yapılan personel alımlarına bir yenisi daha eklendi. Selçuklu Belediyesi iştiraki olan Selçuklu Kent Hizmetleri A.Ş., bünyesinde görevlendirilmek üzere 40 mevsimlik personel alımı yapacağını duyurdu.

İŞKUR üzerinden yayımlanan kurum dışı kamu ilanına göre alımlar, “Servis Komisi (Kafe)” kadrosunda gerçekleştirilecek. Özellikle yaz döneminde sosyal tesisler, kafeler ve hizmet noktalarında yaşanan yoğunluk nedeniyle personel ihtiyacının artması sebebiyle personel alımı yapılacak.

Başvurular 14 Mayıs 2026 tarihinde başladı. Adaylar işlemlerini yalnızca online olarak gerçekleştirebilecek. Başvuru sürecinin 15 Mayıs 2026 Cuma günü saat 10.00’da sona erecek ve şahsen yapılan başvuruların kabul edilmeyecek.

Başvuru yapmak isteyen adayların, Selçuklu Kent Hizmetleri adresi üzerinden e-başvuru sistemine giriş yapması gerekiyor. İlan detayları ve şartlar ise İŞKUR üzerinden “Kurum Dışı Kamu İşçi Alım İlanları” bölümünde yayımlandı.

BAŞVURU İÇİN TIKLAYINIZ…

Özel Haber

Bakmadan Geçme